WIADOMOŚCI

Barrichello w końcu wygrywa w barwach Brawn GP
Barrichello w końcu wygrywa w barwach Brawn GP
Rubens Barrichello, wykorzystując błąd mechaników McLarena, którzy przedłużyli drugi postój Lewisa Hamiltona w boksach, pewnie wygrał GP Europy na ulicznym torze w Walencji. Drugi linię mety przekroczył zdobywca pole position, Lewis Hamilton, a podium dopełnił Kimi Raikkonen z Ferrari.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Druga odsłona wyścigu o GP Europy w hiszpańskiej Walencji rozpoczęła się od spokojnego startu, po którym sytuacja w stawce znacząco nie uległa zmianie. Kierowcy McLarena wykorzystując system KERS pewnie utrzymali swoje pozycje. Bardzo dobrze wyścig rozpoczął Kimi Raikkonen, który z szóstego pola startowego awansował na czwartą pozycję w stawce.

Robert Kubica stracił swoją 10 pozycję startowa na rzecz cięższego Nicka Heidfelda, jednak po kilku okrążeniach Polakowi udało się odzyskać miejsce.

Już na pierwszym okrążeniu doszło do kontaktu trzech bolidów: Romaina Grosjean, Timo Glocka oraz Sebastiena Buemi, którzy musieli zjechać po pierwszym kółku do boksów, aby wymienić uszkodzone elementy aerodynamiczne. Także Luca Badoer zaraz po starcie zaliczył poślizg.

Gdy sytuacja na torze ustabilizowała się, Lewis Hamilton wypracował sobie 7 sekundową przewagę nad Heikki Kovalainenem i prawie 10 sekundową nad Rubensem Barrichello. Kierowcy McLarena na pierwsze dwa przejazdy zdecydowali się użyć miękkich opon (super-miękkich), podczas gdy Rubens Barrichello jechał na twardych (miękkich).

Rywalizacja o zwycięstwo przebiegała przez cały wyścig pomiędzy zdobywcą pole position, Lewisem Hamiltonem, a Rubensem Barrichello, który po pierwszym postoju wyprzedził Heikki Kovalainena. Gdy wydawało się, że Lewis Hamilton ma szanse na drugie z rzędu zwycięstwo, podczas drugiego postoju Brytyjczyka w boksach doszło do małego zamieszania, gdy mechanicy zmieniający koła nie mieli przygotowanych kół do zmiany. Hamilton stracił przez ten błąd około 4 sekund, które teoretycznie mogłyby pomóc mu w walce z Rubemsem Barrichello.

Doświadczony Brazylijczyk nie odmówił takiego prezentu i do końca wyścigu pewnie jechał po 10 w karierze zwycięstwo w F1, na które musiał czekać aż pięć lat.

Robert Kubica po serii nieudanych wyścigów w GP Europy powrócił do strefy punktowej. Polak po starcie z 10 pola ostatecznie awansował na 8 miejsce, wykorzystując kolejną awarię silnika Renault zamontowanego w bolidzie Sebastiana Vettela i wywiózł z Hiszpanii 1 punkt.

Dojeżdżający zazwyczaj na ostatnich pozycjach zespół Force India po zwyżce formy dzisiaj zajął 10 i 12 miejsce, mimo że oczekiwania zespołu zapewne były nieco wyższe. Najwolniejszym zawodnikiem na torze był Luca Badoer, zastępujący Felipe Massę w Ferrari. Jak na doświadczonego kierowcę testowego Włoch popełnił dzisiaj zdecydowanie za dużo błędów. Niewiadomo więc czy szefostwo Ferrari nie zmieni zdania i nie powierzy drugiego auta innemu kierowcy.

Kolejny wyścig z cyklu Grand Prix odbędzie się już w przyszłą niedzielę na torze w belgijskim Spa. Zapraszamy.

Wyniki

# Kierowca Czas Punkty
1

Rubens Barrichello

Brawn GP

1:35:51.289 10
2

Lewis Hamilton

McLaren

+ 2.3 8
3

Kimi Raikkonen

Ferrari

+ 15.9 6
4

Heikki Kovalainen

McLaren

+ 20.0 5
5

Nico Rosberg

Williams

+ 20.8 4
6

Fernando Alonso

Renault

+ 27.7 3
7

Jenson Button

Brawn GP

+ 34.9 2
8

Robert Kubica

BMW Sauber

+ 36.6 1
9

Mark Webber

Red Bull

+ 44.9
10

Adrian Sutil

Force India

+ 47.9
11

Nick Heidfeld

BMW Sauber

+ 48.8
12

Giancarlo Fisichella

Force India

+ 1:03.6
13

Jarno Trulli

Toyota

+ 1:04.5
14

Timo Glock

Toyota

+ 1:26.5
15

Romain Grosjean

Renault

+ 1:31.7
16

Jaime Alguersuari

+ 1 okr.
17

Luca Badoer

Ferrari

+ 1 okr.
18

Kazuki Nakajima

Williams

+ 3 okr.
19

Sebastien Buemi

+ 16 okr.
20

Sebastian Vettel

Red Bull

+ 34 okr.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

119 KOMENTARZY
avatar
hotshots

23.08.2009 15:41

0

należało mu się, a RK tez nieźle - q.Nick juz chyba wie gdzie jego miejsce....


avatar
Raven89

23.08.2009 15:43

0

Brawo Rubens.Świetnie Raikkonen i Kubica.Naprawdę konkretny wyścig ;)


avatar
2063arthur

23.08.2009 15:45

0

Gratulacje dla Roberta :) i oczywiscie dla Rubensa .


avatar
el_diablo

23.08.2009 15:45

0

Brawo Rubens !


avatar
kierownik

23.08.2009 15:45

0

Gratulacje dla Rubensa. Robert niewątpliwie dał z siebie wszystko i wycisnął z bolidu co sie tylko dało... McLaren pokazuje jak powraca sie do czołówki, mimo wszystko dla nich wyscig był udany. ;]


avatar
sandacz303

23.08.2009 15:49

0

Brawo Dżobert !!! Gratulacje dla Rubensa ;]


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 15:50

0

Brawo, ucieszyło mnie zwycięstwo Barichello. Dobry weekend dla McLarena i Brawna, bardzo kiepski dla RBR. Dla BMW jednak tez dobry, cieszy wynik Roberta i jego zupełnie niezle tempo wyścigowe (w kwalifikacjach tez w sumie bylo dobre jak na BMW). Szkoda Kovalainena, Vettela, Webbera. Dobrze ze Button nie zdobył duzo punktów - walka o mistrzostwo będzie ciekawsza, choć brka punktów RBR nie pomaga. Force India niezle, choć dalej punktów nie ma. Pomijając ten idiotyczny incydent w pitlane to Badoer wcale tak zle sie nie spisał. Grosjean ładnie.


avatar
slawke

23.08.2009 15:50

0

Ale komentatorzy w ogóle nie wiedzieli co się dzieje, co mi zapadło w pamięć to: 1. Nie zauważyli jak kubica łyknął heidfelda chociaż to realizator pokazywał 2. Nie zauważyli że mechanicy hamiltona po prostu zaspali i nie przygotowali wcale opon, tylko w trakcie pitstopu je dopiero przynosili 3. Nie zauważyli że webber wyjechał za kubicą dlatego że musiał przepuścić kogoś przy wyjeździe z pita


avatar
freeqstyler

23.08.2009 15:50

0

Brawa dla Rubinho i dla Roberta! Świetny wyścig w wykonaniu tych dwóch panów. Kubica pojechał w stylu, do jakiego nas przyzwyczaił- bardzo równym i szybkim. A co do komentatorów, Kochański nieźle sobie poradził. A Borowczyk jest ślepy (pierwsze okrążenie).


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 15:51

0

Swoją droga jedyne wyprzedzenia na torze jakie chyba można było zobaczyć to Robert wyprzedzający Nicka ;) Pomijając start i wyjazdy z Pitlane.


avatar
witek70

23.08.2009 15:52

0

Rubens jest wielki!!!!!!!!! Dawno nie widziałem, aby ktoś tak się cieszył ze zwycięstwa. Widać przy okazji, że ma zaj.. ste poczucie humoru :) Super gość!


avatar
Fementin

23.08.2009 15:52

0

Brawo Rubinho


avatar
aantonwiosna07

23.08.2009 15:52

0

Jak on sie cieszył:))))))))


avatar
freeqstyler

23.08.2009 15:53

0

A Badoer to porażka. Jeszcze co do Kochańskiego- na początku się plątał, ale już jak się wczuł to gadał jak najęty :)


avatar
Fazik83

23.08.2009 15:55

0

Brawo! Gratulacja dla Rubensa no i oczywiście dla Roberta. Widzę, że komentatorzy zasiadali w studio Polsatu Sport. Zawsze komentowano z toru wyścigowego. Ciekawe dlaczego tak jest?


avatar
barni114

23.08.2009 15:55

0

Oczywiscie bardzo wspolczujemy Luisowi ... xD


avatar
SFR

23.08.2009 15:57

0

Cięcia kosztów , no i BMW sie wycofuje to juz stwierdzili pewnie że nie ma sensu jeździć . A Panowie komentatorzy to żenada po całości błąd na błędzie podczas komentowania wyścigu .. Brawo BAR - dzięki za 1 pkt Robert !!!! ;)


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 15:57

0

Wiesz, Hamilton dobrze jechał trzeba to przyznać. Widze że czas serwera wreszcie ustawiony tak, jak trzeba.


avatar
Shallan

23.08.2009 15:57

0

Bardzo sprawiedliwy wyścig ;) BAR w końcu wygrał wyścig, Vettel OUT (nie lubię gościa), oszuści z McL nie mają P1, Ferrari na podium i KUB w punktach - po prostu super :D


avatar
Corvin

23.08.2009 15:58

0

Hamilton udowadnia, że jest jednym z najlepszych. Można go lubić lub nie, ale klasy nie można mu odmówić. Co się dzieje z Buttonem ??? Barrichello...być może, gdyby nie jeździł jako support Schumachera, to kto wie...Kubica dobrze, poprawnie, w swoim bezbłędnym stylu. Jeśli Kovalainen pójdzie w odstawkę, to może Kubica....a może Williams, bo Nakajima...widać, co i jak...Obstawiam dla Kubicy te dwa teamy. Wątpię, żeby w innych coś się diametralnie zmieniło, a i Kubica nie jest na tyle wybitny, by jeździć dla MCL czy F.


avatar
Pietrzej

23.08.2009 15:58

0

Rubens dał czadu, Lewis miał pecha, Kimi bardzo dobrze, Robert nic ciekawego a Badoer szacunek za ukończenie wyścigu.


avatar
aantonwiosna07

23.08.2009 15:59

0

Mi się podobało jak kochański komentował, bo jeżdzi i wie co mowi. Można było sie wiecej dowiedzieć o zapleczu.


avatar
Jacu

23.08.2009 15:59

0

Super wyscig dla Rubensa - swietna jazda plus nieomylna taktyka Rossa. Hamilton tez pojechal koncertowo ale problemy w boksie uniemozliwily walke o zwyciestwo. Brawa dla Roberta za solidna robote. Ogolnie wyscig o spokojnym charakterze...czt. dosc nudnawy.


avatar
Budda89

23.08.2009 16:00

0

Brawa dla Mario Theissena za Team Order :-) "Nick! Spiepsz@j za Roberta!"


avatar
kyn

23.08.2009 16:01

0

super Rubens gratulacje !!!!!!! świetna jazda ROBCIA !!!!!!!!! a hajszfeld pokazał gdzie jego miejsce


avatar
krz08

23.08.2009 16:04

0

Rubens niezły wyścig gratuluje Robert dobrze teraz będzie tylko lepiej


avatar
jar188

23.08.2009 16:04

0

24. Budda89, dokładnie te z tak pomyślałem. Jak przed rokiem NUDNY wyścig. Tor może i jest ładnie położony ale tu kończą się jego zalety. Brawo dla Rubensa i Lewisa mimo wszystko też.


avatar
freeqstyler

23.08.2009 16:04

0

Aaa... I wywalić Basza ze studio. Przecież on tam tylko statystuje. Btw niezła szydera z A. Hamiltona :)


avatar
bladehorn

23.08.2009 16:06

0

Bardzo dawno nie cieszyłem się tak z czyjegoś zwycięstwa jak dzisiaj. Należało się Rubensowi!


avatar
freeqstyler

23.08.2009 16:08

0

Gdzie tam nudny, genialny był wyścig- o ile nie patrzy się na jednego kierowcę


avatar
Corvin

23.08.2009 16:08

0

Vettel stracił 6 silnik. Co będzie jak straci 8 ? Koniec jazdy ? ...To dobrze, że w przyszłym sezonie nie będzie pit stopów. Zawsze byłem zwolennikiem rozgrywania wyścigów na torze. Potwierdza to dzisiejsza sytuacja Hamiltona i wiele z wygranych Schumachera w latach 2006-08, gdy jeszcze Brawn był strategiem w Ferrari. A i w swoim Brawn GP pokazywał, co znaczy strategia pit stopów....


avatar
Forza Ferrari

23.08.2009 16:08

0

Rubinho szacun!Lewis tak samo świetnie jechał!Kimi znowu świetny wyścig tak dalej!no i oczywiście brawa dla Roberta;D


avatar
kuba1808

23.08.2009 16:09

0

@Corvin - pit stopy będą, ale tylko na zmianę opon.


avatar
harry123321

23.08.2009 16:09

0

No należało mu się bez cienia wątpliwości ...szczerze to wolę żeby to on właśnie zdobył tytuł, a nie button Kawał dobrej roboty rubens!


avatar
bendyz

23.08.2009 16:10

0

Dziś chyba po raz pierwszy widziałem żeby BMW Sauber zrobiło wszystko żeby zdobyć punkt. Wyprzedzenie Nicka przez Roberta to była praca zespołowa jeśli by tego nie zrobili kubica przyjechałby pewnie 10 . Dziwne tylko że muszą mieć nóż na gardle(szukanie nowego inwestora) żeby zaczęli działać dla dobra teamu.


avatar
Smola

23.08.2009 16:10

0

To nie problemy w boksie pozbawiły Hamiltona wygranej. Brytyjczyk nie stracił na pomyłce zakładającego koło około 3 sekund! Strata to strata, wpłynęła na ostateczny wynik, jednak moim zdaniem, nie miało to potężnego znaczenia w przegranej Hamiltona. Barichello pojechał perfekcyjnie, a BGP idealnie weszło z taktyką. Mclaren nie radził sobie na twardszej mieszance. Gdyby wszystko poszło OK w boksie, to Rubens i tak wyścig by wygrał. Tak więc kierowcy uplasowani na podium pojechali koncertowo. Kubica wycisnął ostatnie soki z bolidu. Oby więcej takich wyścigów. Celowo pomijam Badoer'a - to grubsza sprawa i nie wieszałbym na nim w tak okrutny sposób psów. Pozdrawiam!


avatar
brasiu

23.08.2009 16:11

0

Borowczyk nic nie widział, bo nie wychylał sie z kabiny :P dobrze, że wygrał Rubens, należało mu sie i warto było obejrzeć jego radość :-) Nie wiem po co Basz w studiu, powie 3 słowa i jeszcze 4 razy Zientar go zagłuszy xD


avatar
rbej

23.08.2009 16:13

0

Team Orders w BMW jak się patrzy.


avatar
sylvia1516

23.08.2009 16:15

0

Braaaaawo Rubens ! Należało mu się ;) az miło było patrzyć jak stał na podium i sie cieszył :) Kubica wkońcu zaczyna coś działac, oby tak dalej :) ... Vettelowi to ktoś chyba robi na złość...;/;/ Hamilton - też dobry wyścig... Kimi jak zawsze pokerowa twarz,czemu on się nie umie cieszyć jak Rubens ? ;p


avatar
Master666

23.08.2009 16:17

0

36. Smola - nie mogę się z Tobą zgodzić. Mechanicy nie wynieśli w ogóle świeżego kompletu opon z garażu. Lewis musiał czekać zanim to zrobią. Cały pit stop zajął wtedy 13,4 sekundy, co jest bardzo długim czasem jak na postój w boksie. Gdyby zrobili to normalnie i postój zająłby ok. 8 sekund to Hamilton bezpardonowo walczyłby z Rubensem. Ale nie ma co gdybać, stało się jak się stało. Mimo wszystko jest to dobry weekend dla McLarena i cieszy zwycięstwo Barrichelo, na które czekał aż 5 lat.


avatar
el_diablo

23.08.2009 16:18

0

Tak ten Basz niestety za młody za mało doswiadczony do komentowania. To nie jego bajka. Mam nadzieje ze to jednorazowy występ.


avatar
Marti

23.08.2009 16:18

0

2. wyścig w Walencji i 2. nudny ;/ w przyszłym roku można sobie darować oglądanie tego wyścigu ;/ Gratulacje dla Kubka za ten jeden punkcik, a pierwotnie miałam go ująć w typowaniu :-) Badoer niech lepiej pozostanie tylko testerem.


avatar
antos05

23.08.2009 16:25

0

Świetny Rubens, należało mu się.Hamilton pech,walczyliby z Rubensem ostro na ostatnich okrążeniach.Ale naturalnie ja kibicowałem BAR.Robert dobry wyścig i w nagrodę punkt.Myślę że Ferrari musi cos zrobić bo BADOER fatalny miał weekend.


avatar
gringo234

23.08.2009 16:28

0

Gratulacje dla Rubnsa! Dobry wyścig pojechał. Robert pojechał perfekcyjnie, równo i bezbłędnie. He he jak BMW chce coś osiągnąć to nawet nie patrzą na HEI. Wyścig ciekawy, było co oglądać, ale ekipa Polsatu i całe to "studio" jest beznadziejne. Borowczyk jest chyba ślepy. Niedługo w studiu F1 będą finaliści "Jak oni śpiewają" i co okrążenie reklama na pół ekranu


avatar
Ezechiel

23.08.2009 16:28

0

Zasłużona wygrana Rubensa należało mu się. Gratulacje dla Roberta za to 8 miejsce chociaż po cichu liczyłem na lepsze :) Co do osoby Badoer-a to zgadzam sie w 100% z Marti ;) pozdrawiam


avatar
grid

23.08.2009 16:32

0

Ktoś napisał: "Brawa dla Badoera za ukonczenie wyscigu". Nie no sorry, ale to co on zaprezentował to była żenada. Nie chodzi mi wcale o wolne tempo na okrążeniach, on po prostu bał sie z kimkolwiek powalczyc ! Nie dosc, ze sie Grosjeana przestraszyl, to jeszce kare dostal. Dziwie sie Ferrari, ze Gene nie wystawili, ktory z tego co wiem to byl w czołówce Le Mans i napewno by powalczyl o miejsce w srodku stawki.


avatar
jawiemwszystko

23.08.2009 16:36

0

W końcu. Brawo Rubens.


avatar
dziarmol@biss

23.08.2009 16:36

0

40. Master666- Masz rację , albo Lewis sam postanowił o pitstopie( w którym momencie co już mu się zdarzało[ gp Węgier 2007]) albo mieli jakieś problemy z komunikacją (awaria radia) ponieważ było tak jak piszesz, kiedy Hamilton wjechał na stanowisko mechanicy dopiero wynosili koła. Mclaren to nie BMW, tam raczej takie numery się nie zdarzały, a już na pewno nie w przypadku Hamiltona..:-)) gratulacje dla Rubensa, Kubica super, 3 punkty na koncie, oby tak dalej. ;-)) Ktoś powyżej napisał >>dzięki Mario za team order<< to chyba jakiś żart!!


avatar
Lukasmnvb

23.08.2009 16:37

0

Z tego co sie orientuje to Gene w Le Mans raczej wygrał w swojej kategori wiec on umiejezdzic i chce walczyc i zobaczycie ze jesli nie za tydzien w Spa to na Monzie pojedzie własnie Gene


avatar
Pietrzej

23.08.2009 16:38

0

Grid - bo jak byś się interesował tym co się dzieje w Scuderii to byś wiedział że Badoer dostał miejsce w bolidzie jako podziękowanie za lata współpracy jako tester. Nikt nie oczekiwał od niego punktowanego miejsca, nikt nie kazał mu jechać tempem podobnym do tempa kierowców wyścigowych. Sam fakt ukończenia wyścigu, w środowisku które tak bardzo różni się od tego testowego jest dla niego dużym sukcesem. A to że się przestraszył, nie jest obyty więc podejrzewam że zobaczył w lusterku szybko zbliżający się bolid i źle obliczył odległość, chciał po prostu nie doprowadzić do kolizji. Wyjazd za linię - to była raczej próba naprawienia pierwszego błędu, moim zdaniem docisnął gaz żeby wyjść jak najbliżej Renault przed pierwszym zakrętem. Oczywiście że Ferrari postawi w następnych wyścigach na innego kierowcę, przecież i tak nie liczą się w klasyfikacji i nie mają szans na wygraną, więc dlaczego nie mieliby się pobawić. Gwarantuję Ci że gdyby walczyli, np. z Brown GP o mistrzostwo konstruktorów, to w Walencji jechałby najlepszy kierowca jakiego mogliby wynająć.


avatar
Marti

23.08.2009 16:40

0

grid - ale jakoś dojechał do tej mety, więc osiągnął wyznaczony cel, nieważne w jakim stylu dojechał ;-) poważnie: w Belgii powinien jechać Gene, a jeśli też nic nie zdziała, to może dać szansę jakiemuś młodemu kierowcy? Dopóki Massa nie wróci, Ferrari będzie jeździć właściwie jednym bolidem, więc niech przynajmniej skorzystają z okazji i dają "testować" młodym w czasie weekendu GP. Co prawda ciężko wskazać konkretnego kierowcę, ale może spróbowali by z Lucą Filippi? Napewno muszą wziąć jakiegoś czynnego kierowcę, zardzewiały się nie sprawdził ;-)))


avatar
Lukasmnvb

23.08.2009 16:40

0

Brawo dla Kubicy pojechał tyle na ile sie dało:) Rubens pełen szacunek no i ten napis na kasku o Felipe :):) Raikkonen jak zwykle pokazał ze umie jeżdzić zawsze umiał :)


avatar
Marti

23.08.2009 16:42

0

50. Pietrzej - zgadzam się co do tej nagrody, lecz rozsądnie będzie, jeśli nie dają jemu już więcej nagród w takiej postaci ;-)


avatar
genialon

23.08.2009 16:46

0

Usunięty


avatar
dziarmol@biss

23.08.2009 16:49

0

54. genialon- nikt Ci nie każe oglądać F1, masz wybór ... taki mały czerwony przycisk na pilocie ;-((


avatar
Budda89

23.08.2009 16:49

0

No i Robert przyznał że Nick go puścił! Brawo Krasnalu :-)


avatar
dziarmol@biss

23.08.2009 16:50

0

Usunięty


avatar
Budda89

23.08.2009 16:50

0

48. No widzisz. To nie był żart. Tu było widać na kilometr team order.


avatar
kierownik

23.08.2009 16:50

0

54. - kultury trochę... hamilton też człowiek, to ze go nie lubisz nie znaczy, ze musisz go wyzywac od najgorszych... ;/


avatar
leo_

23.08.2009 16:51

0

Heidf puścił Kubicę , a Kubica: no to jest 1:1.


avatar
kierownik

23.08.2009 16:51

0

oj sorry jego dziewczyny...


avatar
grid

23.08.2009 16:51

0

Skoro dostal ten wyscig jako podziekowanie, to tymbardziej powinien troszke ostrzej pojechac i powalczyc, zeby jakąś frajde z tego miec, przeciez nikt by go nie winił, gdyby nie dojechal. A tak to ten wyscig praktycznie niczym sie od testu nie roznil, wiec jaka to nagroda ?


avatar
leo_

23.08.2009 16:53

0

Heidf jest dobrym kierowcą, ale trochę niedowartościowany na tle Roberta. Widać że cierpi, i jak tylko może to zasłania oczy kolejną parą ciemnych okularów.


avatar
Qbus81

23.08.2009 17:01

0

Ci co piszą, że wyścig nudny to chyba na głowy poupadali. Jak na Walecję to klasa ściganie. Rubens jest dowodem na to, że dobry zespół pomoże wygrać temu, który teoretycznie nie gra pierwszych skrzypiec w teamie (to w odniesieniu do tych, którzy już prorokują, że Kubica w McLarenie byłby tylko zwykłym statystą, otóż niekoniecznie). Koleś o wdzięcznej nazwie - Corvin - obstawia, że Kubica trafi do MCL albo Williego i jeszcze w tym samym poście pisze, że Kubica nie jest na tyle wybitny, żeby jeździć w MCL. Radzę iść do specjalisty bo schizofrenia jest niebezpieczna dla Ciebie i Twoich bliskich. Pit Stopy będą bo w trakcie wyścigu nadal obowiązuje nakaz użycia dwóch różnych miesznek ogumienia w wyścigu, a za każdy nowy silnik powyżej puli 8 szt. w sezonie jest nakładana kara cofnięcia O 10 miejsc na starcie.


avatar
Marti

23.08.2009 17:02

0

62. grid - jak może jechać i co może wywalczyć kierowca, który ostatni raz jechał w wyścigu 10 lat temu??!! dziarmol - jak tam Twoje oglądanie F1 w TV sąsiadów? Da się przeżyć ;-) 63. leo_ - za parą ciemnych i coraz większych ;-)


avatar
Marti

23.08.2009 17:08

0

64. Qbus81 - no właśnie "jak na Walencję to klasa ściganie", ale żadna rewelacja, mało emocji. Nie dość, że z roku na rok coraz mniej wyprzedzania w tym sporcie, to na torach ulicznych wybitnie mało się dzieje. Dobrze, że kolejne dwa wyścigi będą na starym klasycznym torze :-)


avatar
saint77

23.08.2009 17:10

0

Rubens - wielkie uznanie, należało mu się to od dawna. Trochę mi szkoda Hamiltona, bo to nie od przegrał tylko załatwił mu to jego team. Co się stało z Kovalem? Szkoda, że chyba już sobie całkiem odpuścił.... Robert - znakomity wyścig, trochę szczęścia (awaria Vettela), reszta to jego zasługa i bezbłędny wyścig. Mam nadzieję, że BMW nie odpuści i Robert jeszcze zajmie punktowane miejsce. Może nie w Belgii i na Monzy, ale kto wie?


avatar
yaneq

23.08.2009 17:13

0

Robert stwierdził, że w kwestii przepuszczania jest 1:1, ja się zgadzam. Przynajmniej wyrównali rachunek, a HEI zyskał w moich oczach szacunek. Tak powinno być w zespole gdy w grę nie wchodzi walka o punkty. KUB był lżejszy więc nie chciał go blokować. Szkoda HAM, zasłużył na zwycięstwo, ale cieszę się niezmiernie, że BAR wygrał wreszcie w tym sezonie. Należało to mu się za te wszystkie niejasne incydenty. HAM też zauważcie, że w tym sezonie zmiana. Jeździ genialnie jak zawsze, ale zobaczcie jak zmienił się w wypowiedziach. Już nie roznosi się pychą i zapatrzeniem w siebie. Nabrał pokory, jeśli chodzi o mnie jest rozgrzeszony za zachowanie w poprzednich dwóch sezonach. KUB gratuluje 1 punktu. Należał się. Wyścig ciekawy, spodziewałem się procesji a było dużo emocji. Zarówno na początku stawki jak i na końcu. VET mi nie szkoda, może spokornieje bo ostatnio zaczęło go trochę nosić w wypowiedziach. Berniego podobnie. Robić z kogoś drugiego Schumiego to nieporozumienie. F1 to ostatnio polityka i zamieszanie rodem z naszej RP :)


avatar
Pietrzej

23.08.2009 17:16

0

Marti - prezent był jeden i raczej drugiego nie będzie ;) Grid - nie wiem jaka jest Twoja postawa życiowa, ale dla mnie bardziej liczyłoby się przejechanie całego dystansu niż gnanie na oślep, bez przygotowania, powyżej swoich możliwości i rozwalenie się na ścianie tylko dla tego że byłem zbyt butny i chciałem "pokazać co potrafię"


avatar
kyn

23.08.2009 17:16

0

szybki Nick mnie zadziwił


avatar
jar188

23.08.2009 17:22

0

jakie 1:1, Nick przepuścił już drugi raz Roberta- Kanada i teraz.


avatar
Qbus81

23.08.2009 17:27

0

Marti - co racja to racja - ja po Walencji spodziwałem się szczerze mówiąc mniej emocji. Specjlanie zmowiłem pizzę i kupiłem "napoje regeneracyjne" (bo Zientarskiego na trzeźwo nie mogę zdzierżeć), żeby sobie te 2 godziny bardziej umilić :), Ale ciekawe sytucje na torze wynikały bardziej z faktu strzelających opon, piruetów "nowicjuszy" i zawalonego pit stopu Lewisa, niż z samej jazdy. Przed dłuższą częśc wyścigu to miałem wrażenie, że wyprzedził Kimi a potem Robert i na tym będzie koniec. Wszystkie zespoły bardzo zbliżyły się technologicznie. Zwróć uwagę, że w qualach różnice pierwszej dziesiątki zamykają się często 1 sekundzie, zespoły mają zbliżone tempa wyścigów, nawet dublowania jest zdecydowanie mniej, o wyprzedzaniu nie wspomnę.


avatar
Greg-bap

23.08.2009 17:28

0

Cieszę się razem z Rubensem. Jego twarz na podium! O ile bardziej wolę ten widok niż księciunia "Hamiltona". Robert świetne tempo i bez pomyłek. Świetna rekomendacja dla przyszłego pracodawcy. Wdzięczny również jestem Badoerowi,że pokazał co to znaczy źle jechać (bez względu na to czy to brak umiejętności, brak gotowości, czy zły dzień). Dopiero przy takim rodzynku można zobaczyć co to znaczy jechać dobrze. Mam nadzieję że BMW przygotuje kolejne poprawki. Dwa pytania: 1. Czy się nie przesłyszałem że komentatorzy polsatu mówili że HEI został zdublowany? (a propos: przegapili o kilka minut zamianę KUB i HEI, a do tego zupełnie zaspali kiedy powaliło się w trakcie drugiego pitu HAMa) 2. Czy BMW nie miało już prawie gotowej nowej wersji KERSu zanim ogłosili że z niego zupełnie rezygnują? Może by do tego wrócili. Pzdr


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 17:37

0

Szkoda że Nick nie przepuścił Roberta w poprzednim sezonie, gdy Polak walczył o podium mistrzostw.


avatar
dziarmol@biss

23.08.2009 17:38

0

65. Marti -Z mieszanymi uczuciami ;-)) Silniki warczą podobnie ;-)) tylko te reklamy w trakcie ;-((


avatar
kumahara

23.08.2009 17:49

0

Można by powiedzieć lakonicznie - nareszcie ! Nareszcie Rubens dopiął tego co już wcześniej powinno się zdarzyć, nareszcie widać jakiś namacalny postęp BMW. Mcl to chyba najlepszy zespół pod względem taktyki, strategi i braku błędów w obsłudze kierowców... a jednak i to w takim momencie. Generalnie dość ciekawy wyścig i otoczka. Nick tym razem zachował się jak należy, był cięższy od kolegi z zespołu o 20kg, był wolniejszy więc dlaczego miałby go blokować ? Robert OK. i oby tak dalej.


avatar
Iwan.

23.08.2009 18:06

0

Robota komentatorów - beznadziejna. Chłopięca radość Barichello - świetna sprawa, może nawet Webbera przebija :D Fajnie że w końcu w tym sezonie wygrał. Jazda Hamiltona - tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że w 2008 roku zasłużył na tytuł, a na jednym się nie skończy; dzisiejsza przegrana to ewidentna wina mechaników/zatrzaśniętego zamka jednego z koców grzewczych. Realizator - miał jedną wpadkę, poza tym szkoda że nie było ujęć z kamery na nosie bolidu (uwielbiam je), brawo za pokazanie Nicole Scherzinger tylko jeden raz. RBR - tragicznie, BrawnGP im znowu odjechał (z czego jestem zadowolony). Luca Badoer - jazda rozczarowująca nawet jak na rezerwowego, ale te wyczyny w pit-stopie... ręce opadają. Organizatorzy GP - wreszcie zauważyli że z tymi szarymi barierami trza coś zrobić, i pomalowali je na niebiesko, lepiej teraz to wygląda. Co nie zmienia faktu, że obecność tego toru w kalendarzu to nieporozumienie, mam nadzieję że umowy nie przedłużą (mają jeszcze 5 lat, to i tak o 5 za dużo). 71. jar188 - uważaj bo zaraz Cię ktoś zlinczuje za celną uwagę (ale fakt że sytuacja w Kanadzie '08 była klasycznym team order).


avatar
SilverX

23.08.2009 18:10

0

Gratulacje Rubens, Brawn GP ma zapewnioną wygraną klasyfikację konstruktorów jak w banku. Tylko kto będzie mistrzem ? Jenson czy Rubens ? Vettel i Webber nie dadzą rady.


avatar
niza

23.08.2009 18:13

0

Wyścig jak na Walencję to całkiem ciekawy, pomimo tego, że większość akcji to pitstopy i awarie a nie wyprzedzenia, ale do tego już trzeba się przyzwyczaić. Dziś nastał nieoczekiwany dzień dla mnie bo pierwszy raz kibicowałam Hamiltonowi i chciałam, żeby wygrał. Jakoś nie darzę zbytnią sympatią Rubensa, aczkolwiek skłamałabym gdybym napisała, że źle pojechał, bo pojechał fantastyczny wyścig. I tego mu gratuluje. A Hamiltonowi no niestety wygraną "zabrali" jego mechanicy, ale takie rzeczy się zdarzają więc nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem, i tak było dobrze, drugie miejsce jest ok. Szkoda też Kovala, zdaje mi się, że swoją trzecią pozycję również stracił w pitstopie na rzecz Kimiego. W tamtym roku 8 miejsce Roberta byłoby totalną porażką, dziś cieszy i to bardzo ;) W końcu w teamie było zgranie zespołowe i walczyli z szybszym kierowcą o ten jeden punkcik. Szkoda, że dopiero teraz, no ale lepiej późno niż wcale. Niesamowity pech Vettela, chłopak teraz ma trochę przekichane z silnikami, jeszcze 6 wyścigów, a jemu pozostało 2, w tym 2 zepsute podczas jednego weekendu. Ogólnie rzecz ujmując, spodziewałam się większej nudy, nie było tak źle. A co do komentarza polsatowskiego....przeszli już samych siebie, kompletne dno, jeśli ma być już tak co weekend to już wolę nawet słuchać szwargolenia na RTL, niż tej parodii jaką nam dziś zaserwowali.


avatar
Marti

23.08.2009 18:21

0

72. Qbus81 - coś mi się wydaje, że Zientar przyczynia się do wzrostu sprzedaży napojów procentowych w naszym kraju ;-)) Ja na temat tego pana już się parokrotnie rozpisywałam, krótko mówiąc jest beznadziejny i nie nadaje się do tego. Racja, zespoły zbliżyły się do siebie. I dobrze. Szkoda tylko, że tak mało walki jest na torze i bezpośrednich pojedynków. dziarmol - reklamy to ich jedyny i wielki mankament, lecz dzieki temu mają kasiorkę i stać ich na opłacenie komentatorów oraz ludzi, którzy są odpowiedzialni za wywiady, reportaże itp.


avatar
renault f1

23.08.2009 18:36

0

Wyścig świetny , dużo rywalizacji walki do końca. Gratulacje dla Rubensa!!! ;-) Gratulacje takrze dla Renault, wazne 3 ptk i swietny wystep Grosjean , naprawdę świetny wyscig


avatar
majkawiolka

23.08.2009 19:15

0

Cała trójka na podium pojechała świetny wyścig, także gratulacje. Komentatorzy nie mają pojęcia, co się dzieje na torze i wróżą sobie z fusów... :/


avatar
leo_

23.08.2009 19:15

0

Ja tam lubię naszych komentatorów, a ich ślepota była powodowana tym, że komentowali ze studia. Ale fakt, zawsze mi brakowało trochę więcej info z bieżącej sytuacji na torze. Ale poetyckie wypowiedzi Borowczyka lubię. A propos Vettela, zastanawiam się czy nie dali mu już używanego silnika na wyścig ( jak Kubicy), stąd ta awaria.


avatar
$herman

23.08.2009 19:18

0

Ktoś wie może dlaczego nie ma Mikołaja? Fajnie komentował a teraz go nie ma. I dlaczego komentują z Polski a nie z toru?


avatar
niza

23.08.2009 19:28

0

$herman cięcia kosztów ;) Ale tak na poważnie, ktoś wspominał, że rok temu też komentatorzy nie pojechali do Walencji, może polsat uznał, że wyścig tam jest na tyle nudny iż nie warto tracić kasy i posyłać całego sprzętu do Hiszpanii ;) A Mikołaj Sokół albo ma wakacje, albo wylał się na takie mało profesjonalne komentowanie


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 19:39

0

77. Iwan: jak dla mnie szkoda RBR, szczególnie szkoda dla walki o mistrzostwo .Jeśli chodzi o Nicole Scherzinger to pokazali ją dwa razy (równocześnie z ojcem Hamiltona). Jak dla mnie moga ja pokazywać ;) Jeśli chodzi o sam wyścig to nie byl zły, szczególnie jak na ten tor. Swoją droga trzeci albo czwarty wyścig z rzędu w którym Heidfeld miał o 2 sekundy krótszy czas pitstopów od Kubicy - ciekawe skąd to wynika? Różnica w strategi (czas tankowania) czy co?


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 19:41

0

Aha, na f1technical sa statystyki użycia silników - tylko coś nie aktualizują, ciągle napisane ze po GP Wielkiej Brytanii była aktualizacja.


avatar
jar188

23.08.2009 19:44

0

Odniosłem wrażenie że Borowczyk z Kochańskim oglądali zamiast przekazu TV - Live Timing na oficjalnej stronie f1. Do tego Borowczyk podziwiał architekturę a Kochański popisywał się znajomością f1, w tym wszystkim zapomnieli , że mają komentować wydarzenia na torze. @niza, albo M.S. ( i nie chodzi Schumachera ;) ) był w Walencji i robił wywiady.


avatar
michalde

23.08.2009 20:18

0

nareszcie kolejny punkt Roberta i dobry dla niego wyścig


avatar
m.o.n.i.k.a

23.08.2009 20:28

0

Ogromnie się cieszę, że wygrał Rubens :) po tylu latach spędzonych za kółkiem to zwycięstwo mu się należało. Świetny wyścig w wykonaniu Lewisa oraz Kimiego, szkoda, że mój ulubieniec-Heikki nie utrzymał drugiej pozycji; 77. Iwan. zgadzam się w kwestii Nicole.


avatar
gringo234

23.08.2009 20:34

0

Heh, w Polsacie wszystko możliwe. Kochański jako debiutant w komentowaniu nie wypadł tak źle. Dobrze by było usłyszeć Sokoła i Kochańskiego w następnym wyścigu, dużo więcej wiedzą o tym sporcie niż Borowczyk.


avatar
Budda89

23.08.2009 20:36

0

Co do komentowania wyścigu ze studia. Wydaje mi się że nawet gdyby komentatorzy wyjechali do Walencji to by komentowali z tego co by im pokazał Hiszpański realizator w tv ponieważ w Walencji centrum medialne jest trochę oddalone od toru. Tak mi się wydaje... A co do Mikołaja i cięcia kosztów przez Polsat to musimy poczekać i się dowiemy a nie opierać się na plotce bo niby ktośtam "zna" Sokoła i mu to napisał na NK...


avatar
masaj

23.08.2009 20:47

0

W temacie komentatorów mnie zastanawia, czy kompletny brak świadomości tego co wydarzyło się na torze jest wynikiem zaangażowania w komentowanie, czy może w normalnych warunków te osoby z takim rozgarnięciem śledzą wyścig. Przykładowo w rozmowie w studio w temacie feralnego pit-stopu Hamiltona nikt nie wyprostował słów Kochańskiego tylko były dalej powtarzane - a przecież wyraźnie widać było, że problem nie był z jakąś jedną oponą tylko ogólnie mechanicy nie byli przygotowani na wjazd Hamiltona.


avatar
Marti

23.08.2009 21:16

0

Dlaczego wam przeszkadza Pani Hamiltonowa? Dziś przynajmniej nie skakała :D ;-)


avatar
gringo234

23.08.2009 21:28

0

Też mnie to zastanawia. Być może komentatorzy chcąc przedstawić bardziej "profesjonalne" info, (jak z toru) o wiele bardziej koncentrowalii się na lifetimingu niż na samym obrazie wyścigu, co powodowało ich opóźnienia. (h t tp://i)mg30. imageshack. us/img30/623/top5d4a6d77e47f95855084. jpg - (bez 2 spacji)


avatar
gringo234

23.08.2009 21:30

0

kilku spacji! sorry


avatar
norek7107

23.08.2009 21:55

0

Kubica good race , czego wy sie czepiliście tego borowczyka ;p chłop sie stara racja mieli pare wpadek w komentarzach ... np. w sobote borowczyk powiedział '' button popraił czas buttona '' ale mi pasuje ich komentarz ... wy pewnie lepiej byście nie pezentowali od nich ... ;p


avatar
norek7107

23.08.2009 21:56

0

sorry *** prezentowali


avatar
kowalsky

23.08.2009 22:10

0

Piękny wyścig w wykonaniu R. Barrichello . Podejrzewam ze może mieć serie jak Button i z nim będzie do końca walczył o mistrzostwo


avatar
Budyn_F1

23.08.2009 22:13

0

Piekny wyscig Brawn Gp znowu w formie BMW coraz lepiej sie poprawia chociaz ze odchodzi z koncem sezonu ale ogolnie chyba najfajniejszy wyscig tego sezonu.


avatar
elektron

23.08.2009 23:05

0

Kurde nie oglądałem wyścigu (chrzciny w rodzinie). jednak fajane wyniki zupełnie zaskakujące. Rubinio gratulacje super w końcu pokazał, że jest wielki. Kurtka podwodna Hamilton i Raikonen też. O ile poprzedni występ McLaren'a można było uznać za przypadek to po tym wyscigu widać, że Oni są w mistraowskiej formie. Szkoda że w Ferrari nie pojechał jakiś młodzan, Badoer to jakaś pomyłka, tym bardziej, że widać wielki postęp tego teamu.. RedBull jak na zespół, który walczy o misrtrzostwo słabiutko. Wsumie bardzo zastanawiające wyniki.


avatar
leo_

23.08.2009 23:11

0

Ja też uważam, że Borowczyk jest w porzo, a i Kochańskiemu nieźle wychodziło. Poetyka Borowczyka jest zabawna, a Kochański dokłada swoje z punktu widzenia kierowcy wyścigowego. Natomiast faktem jest, że brakuje bycia bardziej na bieżąco z tego co się dzieje w trakcie wyścigu. Komentowanie ze studia tego nie ułatwia, niestety.


avatar
Dr Prozac

23.08.2009 23:24

0

Badoer w wyścigu miał niezłe czasy miejscami (i ogólnie nie było tragedii), może podczas następnego GP będzie lepiej..


avatar
PrymusF1

24.08.2009 09:08

0

Brawo Robert :))) chociaż za ten 1 pkt. :O


avatar
pjc

24.08.2009 09:30

0

Rubens nareszcie ma wygraną. Brawo.


avatar
wit74

24.08.2009 21:21

0

No pewnie Rubens wygrał, ale nie wiem czy widzieliście wreszcie zespól mu pomagał tak jak zawsze Butonowi.Zobaczycie w następnym wyścigu jeśli Buton i Barikello będą jechali obok siebie to zespół się postara o wygraną numeru jeden w zespole. Pierwszy raz Barikello bez "wiatru w oczy"


avatar
jawiemwszystko

25.08.2009 10:13

0

To teraz ja wtrące coś odnośnie komentarza. Borowczyk swoje robi. On ma za zadanie pofilozofować, jakieś plotki z padoku przekazać. Natomiast brakuje Sokoła. Jego chłodny realizm był tym co tonowało wywody Andrzeja. Maurycy był rzucony na głęboką wodę. Pierwszy komentarz na żywo, a obok niego pan co nawija bez przerwy i w dodatku komentarz ze studia. To bardzo utrudnia przekaz. Nic dziwnego, że mieli opóźnienie. Na stanowisku komentatorskim mają 5 monitorów (to co pokazuje realizator, onboard RK (zamieszczany przez polsat), LT i coś tam jeszcze. Natomiast w studio widzą tyle co my, a muszą cały czas nawijać więc się machnac mogą łatwo. A teraz coś o wyścigu. Rubensowi ta wygrana się należała. I nie chodzi mi wcale o całokształt kariery, ani o sprawiedliwość, która wynagradza za lata w cieniu Schumachera, a o fakt, ze był najszybszy. Ham stracił ok. 4 sekundy na pit stopie, może 4,5 natomiast Rubens po wyeździe z pit lane miał nad nim 6 sekund pzrewagi, mimo, że Brawn przyspieszył zjazd (w obawie o SC w związku z pęknięto oponą Nakajimy). W każdym razie jeśli Rubens podtrzyma dobra passę (niedługo Monza - jego ulubiony tor, więc szanse są) ma szanse nawet na misia ;) Hamilton trze\ba przyznać tez jechał dobry wyścig, ale za krótkie stinty miał plus ten błąd z oponami, cóż zwycięzców nie moze być dwóch ;) Raikkonen - kolejny fantastyczny start, widać że KERS się sprawdza, dobre tempo, podium zasłużone. Koval - jak można było przegrac z Raikkonenem. Oj, nie wróżę mu długiej współpracy z Kłamczuszkiem. Rosberg - dobra strategia, Alonso - równe tempo, Button - tak nie jeździ człowiek co mistrem zostać ma! Fatalny start, nieudna walka z Webbo, na szczeście nadrobił taktyką. Kubica - co tu napisać. Dla nich (BMW) każdy punkt to sukces i fajne zachowanie Hei warto odnotować. Raczej nie dał się objechać RK z gapiostwa ;) Web i Vet - bardzo niemrawo. Sutil - znów tak bliskoa tak daleko. Badoer - tester, on tu nie miał walczyć o pts, nie wypadł dobrze, ale nie o to SF chodzi, Grosjean dobrze jak na debiutanta, Nakajima - dobry wyscig, miał dobre tempo, zakręcił by się w okolicach Hei, gdyby nie opona, mimo startu z P17. Reszta jest milczeniem. No może mały plusik dla Timo za FL, tylko po chu chu mu ono było ;)


avatar
jar188

25.08.2009 15:11

0

107. jawiemwszystko , a niech oni sobie robią wywody o czym chcą, tylko niech patrzą jednocześnie na podgląd wyścigu (to co my wszyscy oglądamy) i jak się coś dzieje na torze to niech przerwą swoje wywody i skomentują to co się aktualnie dzieje. AMEN. A tak podczas ostatniego wyścigu mieliśmy szopkę jak po pięciu minutach zorientowali się, że Robert jedzie przed Nickiem, aż ich zamurowało na chwilę bo nie wiedzieli dlaczego i kiedy to się stało., więc w końcu wrócili znowu do swoich wywodów.


avatar
Dr Prozac

25.08.2009 19:57

0

Oj przesadasz z tymi 5 minutami. Patrzyłem wtedy na Live Timing, powiedzieli o tym gdy pozycja Roberta została zaktualizowana (coś długo to trwało, ale to kwestia jednego okrążenia nie 5 minut). Musieli przegapić ten moment. Co nie powinno się stać, z tym się zgadzam. Ogólnie średnio ogarniali, ale z drugiej strony czego wymagać skoro Polsat nie jest w stanie zapewnić komentatorom odpowiednich warunków do pracy.


avatar
jar188

25.08.2009 20:56

0

Niestety ale tych wpadek było więcej, a Borowczykowi zdarz się to nagminnie w każdym wyścigu. Ja tam nie mówię , że mają go zmienić bo nie sądzę żeby był ktoś lepszy w tej chwili. Niech tylko czasem bardziej obserwuje co dzieje się na torze, a do swoich opowiadań zawsze może wrócić później.


avatar
Skoczek130

26.08.2009 00:01

0

Składam serdeczne gratulacje Rubensowi, który odniósł w pełni zasłużone zwycięstwo! :) Jestem pewien, że nawet bez problemów w boksie, ciężko byłoby Hamiltonowi odnieśc swoje drugie zwycięstwo z rzędu, gdyż Brazylijczyk i tak zjechał do boksu wcześniej (powodem była pęknięta opona Kazukiego). Potwierdził to zresztą sam Martin Witmarsh! Nie zmienia to jednak faktu, że Lewis też jechał świetnie. Poza tym gratulacje również dla reszty, a najbardziej dla Robcia i Kimiego, którzy zrobili kawał dobrej roboty! :) Zawiódł mnie trochę Jenson, no ale na szczęście RBR tego nie wykorzystał. Mam nadzieje, że w Belgii będzie zdecydowanie lepiej!!! Bardzo ładnie zaprezentował się Romain Grosjean, ale jeśli chodzi o Lucę - oglądało się go, jak debiutanta. Liczę jednak na to, że za tydzień w Spa podwyższy w znacznym stopniu swój poziom!!! :)


avatar
pawelek_12

26.08.2009 12:55

0

Ja bym chciał zeby BASZ komentowal ;D


avatar
sivshy

26.08.2009 22:51

0

Basz? Póki co za bardzo peszy się przed kamerami. Widać też, ze raczej nie ma nic mądrego do powiedzenia. Raczej zna się na rzeczy, ale może to te kamery go tak blokują? Przypomina mi trochę Roberta sprzed paru lat :)


avatar
Skoczek130

27.08.2009 15:37

0

Trzeba pamiętac przecież, że Basz został zaproszony gościnnie, by "niedzielni" wiedzieli, kim On w ogóle jest!


avatar
hot dog

27.08.2009 21:36

0

113. sivshy racja - Z calym szacunkeim dla Basza ale niestety przed kamerami ma niewiele do powiedzenia.To jednak nie jego problem on ma sie skupiac na czym innym...Problem polega jednak na tym ze nie ma kto komentowac w Polshicie niestety wg mnie Borowczyk Sokol to najlepsza para tego typu w Polsce. Zientarskiego i Kochanskiego niestey sluchac sie nie da....


avatar
kowalsky

27.08.2009 22:38

0

Zientarskiego mie da sie zdzierżyć na sucho . Człowiek pijąc browar podczas wyscigu ma zawsze MOCNE alibi Gość z kazdym wyscigiem prezentuje coraz gorszy poziom .W Polsce liczba fanów F1 rośnie i już KITU im wciskać nie można !!!! Program w studio TV też powinien być na określonym poziomie .


avatar
galusszymon

04.04.2010 14:26

0

Mało brakowało a Kubiaca byłby przed Rosbergiem


avatar
kam39

04.04.2010 14:46

0

może i mało brakowało ale chyba Robert bał się kontaktu z Rosbergiem


avatar
kasieńka

04.04.2010 18:13

0

...a kto by się nie bał kontaktu trzeciego stopnia :D ??


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu